poniedziałek, 28 lutego 2011

Alert: Błąd w systemie, nieznany czynnik.

Ten tekst poniżej tj. We were soldiers jest moim skromnym dziełem. Od dzisiaj będę współtworzył razem z Hexem ten blog. Niektórzy mówią na mnie Sid, choć rodziciele dali mi Patryk na chrzcie. Gram w RPGi od 3-4 lat nie pamiętam już w sumie kiedy to się zaczęło. Od 2-3 gram w Neuroshime, w sumie głównie w Neuroshime (gram to dużo powiedziane, przeważnie prowadze Neuro), czasem mały odskok do Wolsunga i znów nawalać do Molocha i mutków.

A zatem witam was i mam nadzieje, że nie uśniecie przy czytaniu moich tekstów.

3 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę, że polska blogosfera RPG tak się rozwija. Powodzenia.

    Mateusz Nowak

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam też następne osoby do działania :) Każda dłoń do pisania mile widziana !

    OdpowiedzUsuń
  3. To mamy dwóch Sidów :) Ja swoje kiedyś zmieniłem na Sidson (bo Sid nie akceptowało na niektórych forach), ale to nie oznacza, że jestem synem tegoż Sida :)

    Oczywiście fajnie, że coraz więcej osób tworzy fandom NS. Jesteśmy coraz silniejsi!

    OdpowiedzUsuń